piątek, 8 lutego 2013

Page #24 - Father of the child is Kendall Schmidt

**Oczami Cat**

Gdy Iza poszła do siebie a Jamie przyszedł szybko zasnęłam. Szczerze mam dosyć tych wakacji, chociaż kawałkiem były udane. Po przebudzeniu, obok mnie nie było już Maslowa, ale usłyszałam że bierze prysznic. Zaraz po nim weszłam do łazienki. W południe postanowiliśmy że wymkniemy się z hotelu. W mieście spędziliśmy cały dzień. Był najlepszy ze wszystkich. Chociaż nie chciałam, musiałam zaproponować powrót do Pont Royal. 
- Hmm ? Dlaczego już chcesz wracać ? - Zapytał obejmując mnie. 
- Bolą mnie nogiii ! - jęknęłam. 
- To Cię poniosę!
- Okej, już mi lepiej. - wystawiłam mu język .
- Hah, no więc chodźmy jeszcze tam - pokazał na wierzę - o tej porze jest tam pewnie pięknie i ... 
- romantycznie? - przerwałam mu. 
- Mhmm . - przyznał i ruszyliśmy w drogę . 
Po kilku minutach mieliśmy już widok na całe miasto. Coś pięknego!



**Oczami Izy**

- A gdzie James i Cat ? - zapytał Schmidt wchodząc do pokoju . 
- Pewnie siedzą w pokoju i ...
- Nie ma ich tam - przerwał mi. 
- Hmm, to gdzieś sobie poszli.. Są dorośli ! - przyznałam. 
- A my co będziemy robić ? - położył się na sofie obok mnie. 
- Może ... - pocałowałam go a on szybko to odwzajemnił. 



**Oczami Cat**

- W rzeczywistości jest ładniejszy widok niż na filmach - uśmiechnął się
- Zauważyłam ...
- Wiesz , co jeszcze widziałem na takich filmach :D  ?
- Niee , co ?
- A to .... - pocałował mnie . Ale tak jak nigdy ..tak romantycznie :)
- Słuchaj .. jestem trochę zmęczona .. - powiedziałam po 45 minutach
- Ja też , wracamy ?
- Tak słońce :)
Zamówiliśmy taksówkę i wróciliśmy do hotelu .. Na korytarzu spotkałam Damiana , zastanawiałam się co robił w tym hotelu .. Byłam z Jejmsem więc uśmiechnęłam się do eks chłopaka i pomachałam mu . Mój boyfriend to zauważył ...
- Kochanie kto to był ?
- Kto ?! . On ? . Aaa to mój .... dawny kolega . Wyjechał jak jeszcze się kolegowaliśmy i dopiero teraz go zobaczyłam 
- No ok :) 
Chciałam mu powiedzieć że Damian był moim chłopakiem .. Ale nie wiem jak ! Boję się że Dżejms poczuje niesmak do mnie i że go strace :( . Lubię Damiana .. na jego widok się uśmiecham . Ale przy Jamesie .. Oh ! On jest cudowny ! Dzięki niemu poznałam sens życia :) . Bardzoo go kocham . A przez Damianka wiele nocy nie przespałam .. :( . Wiem że nie mogę wracać do przeszłości .. Hmm ... A może po prostu nie chcę ?! Taaak ! Nie chcę wracać do przeszłości ! Chcę żyć teraźniejszością , chce żyć wiedząc że Maslow jest obok. Tak więc , weszliśmy do pokoju , wzięłam szybki prysznic i poszłam spać . Wstałam rano , zjadłam śniadanie które przyrządził mój chłopak . Pychaa <3 . Wiedziałam że umówiłam się z Izą. Oznajmiłam Jameskowi że umówiłam się gdzieś z Izu i żeby wybrał się gdzieś z chłopakami . Co oczywiście uczynił :P . Ja poleciałam do apteki i wróciłam do hotelu . Zapukałam do Izy ..
- Właź .. - oznajmiła
- Co ci ? -zapytałam wchodząc
- Jak to ?! . Wygoniłaś chłopaków !
- Tak , no i ?
- Oh ! - uderzyła mnie w ramie - Nie przyszło ci do głowy że chciałam pobyć z Kendsem ?
- Hmm .. Niee :p - wystawiłam jej język.
- Wiedźma !
- Bla , bla , bla .. - uśmiechnęłam się i otworzyłam torebkę
- Ej .. co tam masz ? - zapytała
- No .. test ciążowy :) - wyciągnęłam jeden
- Ooo ! No tak ! Dobra , to idź do łazienki i sprawdzaj - poganiała mnie
- Nie . Tak . Szybko ! . - sięgnęłam do torebki po drugi test i wręczyłam przyjaciółce
- No wiesz co ?!
- Miałyśmy oby dwie !
- Haha ok . Jak chcesz ! Tylko pamiętaj żeby nie ściągać - zaśmiała się
- Ale ... na czym ? WTF ?
- Na teście ciążowym :) !
- Hahaha ! Przypomniało mi się .. Jak nas w szkole wkurzała kiedyś ta nadęta Klara ..
- Wiem . Uważała się za lepszą i wgl .. A kiedy się zamknęła ?- zapytała złowieszczo
- Jak powiedziałyśmy jej , że jej matka ściąga na teście ciążowym :) - powiedziałyśmy razem śmiejąc się .
- Dobra , ja idę do tej łazienki a ty do tej .. - powiedziałam
- To ty masz dwie łazienki ..... o.O ?
- Taak :) . Nie zmieniaj tematu :) - udałam się do łazienki i postępowałam według instrukcji na ulotce .. Trochę to trwało .. Przez ten czas strasznie się stresowałam . Po kilku minutach odetchnęłam z ulgą .. Wynik był ujemny .. Uśmiechnęłąm się i wyszłam z toalety . W tym samym momencie weszła Iza śmiejąc się :)
- A ty czego mordę cieszysz ? - zapytałam zadowolona
- Haha . Bo w Paryżu są zryte testy :)
- Co ? - zapytałam
- No jak to ?! . Nie gadaj że Tobie nie wyszło że jesteś w ciąży :) ..
- Nie .. - pokazałam jej mój test
- Haha ja pierdole .. Czemu ja zawsze dostaje jakieś zepsute testy :) ? - pokazała mi swój . Ooo kurwa ! Wynik był dodatni ! WTF ?!
- O żesz .. ja pierd ... o kurw... - nie dowierzałam
- Weź się ogarnij ! To tylko głupi test :) . Napewno był przeterminowany czy coś .. - mówiła uśmiechnięta i pewna siebię Iza
- Albooo ....
                                                          ***    
- Jestem w ciąży !! - wrzasnęła Iza , kiedy wyszła od lekarza . Pół godziny po zrobieniu testu udałyśmy się do lekarza by to sprawdzić . Lekarz mówił po angielsku więc Izie łatwo się było z nim porozumieć :)
- Co ?! Nie możliwe !!! - krzyczałam zaskoczona i przejęta
- No patrz !- wystraszona przyjaciółka podała mi papier
- Kurwa ! Faktycznie . Dziewczyno .. ty jesteś w ciąży !
- Dobra , nie musisz mi dwa razy powtarzać ! - powiedziała smutna i usiadła na ławce
- Co jest ?! Iza będziecie mieli dziecko , to nie jest powód do smutku ..
- Wiem .. ale jedno mnie zastanawia ..
- Właśnie . Jak to możliwe , przecież ....
- Kendall jest bezpłodny ...
- Iza ? Czy to na pewno on jest ojcem dziecka ? - nie wiem czemu , tak bez zastanowienia spytałam . A mogłam ugryść się w język :x !
- Co ty mnie masz za puszczalską ?!?! . W papierach jest wyraźnie potwierdzone. Pisze ..Father of the child is Kendall Schmidt!!
- Przepraszam .. jestem tak samo roztrzęsiona jak ty , naprawdę nie miałam tego na myśli.- przytuliłam przyjaciółkę
- Taak .. Wiem .. - powiedziała cichutko
- Ale skąd oni to wszystko wiedzą ? Kto jest ojcem itp ?
- Nie wiem . Nawet nie wiedziałam że są takie papiery :) . Myślałam że trzeba zrobić test na ojcostwo .. A tu pobrał mi krew .. posprawdzał coś tam w kompie .. i wyszło TO
- W końcu to Paryż .. magiczne miasto :)
- Mhm ... Ale trochę jak w CSI ! Jak poszukiwali kto zgwałcił jakąś laskę .. :)
- Noo :) Wracajmy już :)

                 **Oczami Kendalla**

- Bożee ! Człowieku ! Tak się nie rzuca ! Co ty baba jesteś ? Weź porządny zamach .. i .. rzuć ! - dawałem wskazówki Jamesowi jak się rzuca piłką ... Ee.. trochę to dziwne .. Ale jakby dłużej się zastanowić to dziwne nie jest :) . W końcu James zawsze skupiał się na sobie . Nigdy nie grał w prawdziwego kosza :)
- Dobra , dobra ! - powiedział i rzucił mocno 
- Woo Hoo ! - zaczęliśmy klaskać i drzeć się . 
- Panie i panowie ... Mamy zwycięzce .. ! Chcecie wiedzieć kto ? No jasne że chcecie :) . Taak ! To James Maslow ! Trafił do kosza .. za trzy punkty ! - Logan udawał komentatora :)
- Dziękuję , Dziękuję :) .. Oo co mówiłaś dziewczynko ? Chcesz żebym ci dał autograf ? Pewnie że ci dam . Napisze .. James Maslow , koszykarz roku :) - śmiał się James , udając że podpisuje autografy .
- Jest już późno . Wracamy ? - zapytał Carlos
- Tak . James idziemy ! - krzyknął Logan . Ale Maslow był zajęty . Udawał że podpisuje autografy 
- James ! Chodź ! - wołał Carlos . Ale nie skutkowało 
- Dobra ludzie .. Przepraszamy James jest zmęczony , naprawdę nie ma tu co oglądać . Możecie zobaczyć go jutro w porannych wiadomościach :) Do widzenia :) - udawałem że gadam do fanów i odganiam ich :) . Poskutkowało :)
Spacerkiem wracaliśmy do domu ..

                   **Oczami Izy**

- Co zrobisz ?! Powiesz Kendallowi ? - pytała Cat , gdy zbliżaliśmy się do hotelu
- Oczywiście że powiem . Ale nie jestem pewna jak zareaguje ..
- Może wstrzymaj się troszkę ?
- Masz racje . Zaczekam . Powiem mu w odpowiedniej chwili , chce go psychicznie przygotować .. - mówiłam
- ... I .. fizycznie :) - Cat ze śmiechem poruszała brwiami
- Tak ci do śmiechu ?! . A kiedy powiesz Jameskowi o Mir .. tzn Damianku ? - zapytałam łobuzersko . Trafiłam w jej czuły punkt
- Ja .. ee .. ten ... tego ... no ...
- Dobra nie ważne :) . Damy rade , razem ! - uśmiechnęłam się i przytuliłam przyjaciółkę.
- Mówię ci ... Ty i Kendall .. będziecie świetnymi rodzicami :) - pocieszała mi . Nie ukrywam , że poprawił mi się humor
- Dziękuję :) A ty będziesz wspaniałą matką chrzestną - uśmiechnęłam się
- Co ?
- Noo . Nie wiem jeszcze czy to będzie chłopczyk czy dziewczynka . Ale wiem na pewno .. ty będziesz chrzestną !
- Naprawdę ?! Dziękuję ! Kochana jesteś ! Nie wiesz jak się ciesze - przytuliła mnie mocno
- Oj wiem ... Z z ... zaraz mnie udusisz .. 
- Przepraszam :) - uwolniła mnie z uścisku . 
Resztę drogi szłyśmy w ciszy . Nie wiem o czym myślała Cat .. mam nadzieje że o Jamesie :) . Ja myślałam o dziecku .. sto myśli przechodziło mi przez głowę . Czy będę dobrą matką ? . Czy będziemy dobrymi rodzicami ? . Czy to chłopczyk ? A może dziewczynka ? . Najbardziej jednak przejmowałam się jak Kendall zareaguje . Za niedługo ma urodzinki :) . Może wtedy mu powiem ? Dobry pomysł ! Wyprawie przyjęcie , a pod koniec gdy wszyscy pójdą a Kends będzie w dobrym nastroju .. Powiem Mu ..
Od jutra zajmę się przygotowywaniem przyjęcia .. Ale kto mi pomoże ? o.O

- Mrs. Maslow
- Mrs . Schmidt

Jak wrażenia :) . Hahaha ;p . Nie spodziewaliście się tego , nie ?! A może jednaak xD.
Początek pisała Mrs. Maslow ale nie miała pomysłu więc ja wzięłam pałeczkę (bez skojarzeń) . Podobało się ?! Oby ^^ . Piszcie w komciach ! Naprawdę .. KOMENTUJCIE . Komentarze są dla nas dużą motywacją . Czym więcej komci tym szybciej spodziewajcie się notki . :)

A to tak dla jaj :) 

Wiem że masz , Kendall , bo gdybyś nie miał to bym dziecka nie miała :)
              http://24.media.tumblr.com/tumblr_mcimjfhifj1rsx73do1_250.gif 




                  DEDYK DLA MAJKI <3
                                     http://static.tumblr.com/ie4hnr3/8tjmcnk89/tumblr_mcmonl2mlc1rsr23no2_250.gif
   Która .. zgadła że w tej notce będę w ciąży :)
Brawo z spostrzegawczość kochanie :)
Ktoś ma pomysły co będzie w następnej ?
Piszcie w komentarzach ! A jak ktoś zgadnie to dam dedyk :D
Sory za stan tej notki ale laptop się tnie i nic nie zapisuje :/ Żal
Baaaj :* .

Mrs . Schmidt      

13 komentarzy:

  1. JPRDL ..
    Świetny Bloog :p
    Cudooooo ^^
    Izuu , dzięki że podałaś mi link xD
    / Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny , świetny !
    Naprawdę boski , i jeszcze ten gif Kendalla . Hahahahah :)
    A ty ... Iza jak jeszcze raz jak będziemy u mnie , to zaczniesz mi nawijać świństwa o Harry'm ..do cię Zabije !
    Argh *__* Przecież wiesz jak ..on mnie podnieca ... <3
    Nataśkaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ANALfabetka xD . Hahahahahahahaha .
      Wiem jak on cię podnieca :3 .
      Dlatego właśnie tak o nim mówię słońce .
      Przypomniało mi się "Wyobraź sobię że Harry to bierze i ..."
      Zaraz chwila ! ONI mieli tego nie wiedzieć o.O !
      Ciiiiiiiiiiii !

      Usuń
  3. Cudoffny *.* Szczerze morde do ekranu jak nie wiem.
    A myślałam że to Cat będzie w ciąży a tu taka niespodziefanka.
    Dodawaj szybko nastepny i koniecznie opisz urodziny Schmidt'a.
    I Kendall ma się cieszyć, skakać z radości i na rękach ją nosić.
    Hahahah :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pacz zapomniałam o gifie, nie mogę przestać się śmiać, poprawiłaś mi nim humorek ;)

      Usuń
  4. hhahaha ^^ jak fajnie wyszło z tą ciążą :-) Kendall pewniee na początku będzie w ostrym szoku ale zrozumie i bd szczęśliwi :-) a ten Damian niech przypadkiem nie namiesza.
    blog i rozdział cudowny czekam na kolejny ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post ;-) Mam do ciebie prośbę.Mam dzisiaj urodziny i chciałabym uzyskać przy moim dzisiejszym rozdziale 10 komentarzy,napiszesz mi komentarz do tego rozdziału:http://btrmystory.blogspot.com/2013/02/rozdzia-19co-ze-mna-bedzie.html bardzo cię proszę o komentarz.ps Jakbyś mogła zaobserwuj ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW! Tego to sie nie spodziewalm o.O Myslalam, ze to Cat bedzie w ciazy a tu taka niespodzianka ;) Ciekawe jak Kend to przyjmie. W urodzinki, niezly prezencik ;) Mysle, ze jednak wtedy nie uda jej sie mu powiedziec bo bedzie nachlany i jak mu powie to i tak nie bedzie nic pamietal o.O Mysle ze Kendall bedzie w niezlym szoku ale w koncu bedzie sie cieszyl i beda super rodzicami! :) Lepiej zeby ten Danian nic nie namieszal w zwiazku Cat i Jamesa, bo jak cos popsuje to go dorwe i nogi z dupy powyrywam! Jednym slowem rozdzial ZAJEFAJNY!! Hehe, ten gif z Kendem jest meega! ;p Z niecierpliwoscia czekam na n! Dawajcie szybciutkoo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak szybciutko nie dodacie następnego rozdziału to ZABIJE :)
    . Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejuniu! Dziękuje! Ja dopiero mam dostęp i to zobaczyłam! dzięki ! a tak przy okazji super! jest ciąża! no ja myśle. czekam na nn i zapraszam do mnie
    Majka ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niem mogiem . Człowieku weź się nie zastanawiaj tylko pisz następny, bo nie wytrzymam.
    Jakie cudoo !

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG ja tu myślałam,że Cat jest w ciąży, atu takie zdziwko :D Nie spodziewałam się, że to Iza zaszła ;) Kendall na pewno się ucieszy... chociaż? Ojj... ja bym lepiej nie mówiła Jamesowi o Damianie, ale jak dowie się z gazet to dopiero będzie źle.Czekam nn:*

    OdpowiedzUsuń
  11. boże ale się opuściłam!! sory że nie komciałam i nie czytałam ... nie wiem dlaczego D: znaczy chora byłam i mało kiedy na kompa właziłam może dlatego xD ale nadrabiam!! :D o ja ciąża! no nieżle nieżle xD ale to tez ciekawe skoro bezpłodny ... hmmm ... może magia? xD albo ją oklamał? hmmm ide dalej to się dowiem! :D PZDR! :*

    OdpowiedzUsuń