sobota, 26 stycznia 2013

Page #23 - Wpadliście w naszą pułapkę ! :D

... -Nie mam pojęcia ! - W tej samej chwili zadzwonił mój telefon. To był Kendall.
-Muszę Ci coś powiedzieć- Krzyknęłam podekscytowana .
- Ja tobie też . Ale najpierw Ty ! - odpowiedział.
- Ok . Zgadnij . Kto . Siedzi . Na Recepcji !
- One Direction . - powiedział normalnie.
- A nie , bo One Dir ... czekaj co ?! Skąd to wiesz ?
- Właśnie to chciałem ci powiedzieć . Umówiliśmy się z nimi , by obgadać wspólną trasę .
- Jedziecie w trasę z 1D ?!
- Możliwe . Nie chciałem byście ciągle same siedziały więc zaprosiłem ich tu  .
- Ahm ..
- Będziemy za półtorej godziny . A wy zaproście ich do nas , ok ?
- Co ?! Ale Kendall !
- Nie gniewaj się na mnie skarbię ;* . Za niedługo będziemy .
- Ale ja ..
- Ooo muszę już kończyć . Kocham cię , pa ! - rozłączył się
- Ekstra ! - uderzyłam pięścią w dół .
- Co ? - zapytała Cat a ja jej wszystko opowiedziałam .
- Dobra . Raz się żyje . Chodźmy do nich ! - wzięłam głęboki oddech i ruszyliśmy w ich stronę
- Ee cześć ! - powiedziałyśmy do chłopaków , a oni popatrzeli zdziwieni . Tylko Hazz się uśmiechał
- Heej - odpowiedzieli zdziwieni . Wtem na drugiej stronie ulicy zobaczyłam Directionerki które zobaczyły chłopaków i zaczęły piszczeć . Już miały biegnąc ale dużo aut jechało .
- Ja jestem Iza , a to jest Cat . Wyjaśnienia potem . A teraz jeśli chcecie żyć .. Chodźcie za nami ..!
- Eee co ? - zapytał Zayn .
- Stary .. patrz .. - pokazywał na tłum biegnących fanek , Louis .
- Ooo nie ! Ja chcę żyć! Biegniemy ! - krzyknął Liam i pobiegli za nami . Na górze szybko otworzyłam drzwi i wskazałam by weszli . Gdy to zrobili zamknęłam drzwi na cztery spusty
- No ... dzięki za pomoc - mówił zdyszany Niall
- Nie tak szybko .. - mówiłam patrząc złowieszczo na Cat
- Taa . Wpadliście w naszą półapkę ! - mówiła Cat zacierając ręce
- Jak to ?! - nie dowierzał Harry
- Same to zaplanowałyśmy ! By mieć was tylko dla siebie - mówiłam śmiejąc się łobuzersko i idąc w ich stronę
- Ups ! Liam to twoja wina ! Ty kazałeś z nimi biec ! - mówił Zayn , cofając się do tyłu ... A my wybuchnęłyśmy śmiechem ..
- Co ?! O co wam chodzi ?! - zapytali
- Hahah . Żartowałyśmy !. Nic wam nie zrobimy ! . Haha
- Aaaaaaa ! - mówili kiedy już załapali o co kaman..
- Jak już mówiłam , jestem Iza a to Cat . Ja jestem dziewczyną Kendalla Schmidta z BTR , a ona jest z Jamesem . Mieliśmy was tu zaprosić . Chłopaki będą za godzinę
- Ok .. Hej .. czekajcie .. czy to nie jest Kathelyn ? - pokazywał na mnie Hazz
- No . Ty grasz w serialu BTR , dziewczyne Kendalla , tak ? - pytał Niall
- Mhm .. właśnie tam się poznaliśmy
- Ale fart ! Może to głupie pytanie ale czy możemy zrobić sobie z tobą zdjęcie .. ? - pytał Liam
- Ze mną ? ..... Eee... Jasne XD
Cały ten czas spędziliśmy na gadaniu z 1D.
Nasi Chłopcy się spóźniali. A ja dalej nie mogłam uwierzyć że oni tu są !
Myślałam że to głęboki sen z którego zaraz się obudzę . 
Dali nam swoje zdjęcia z autografami, nie sądziłam że mają takie śliczne uśmiechy. 
- Cześć Wam - wszedł Kendall z resztą bandy składając na mym policzku gorącego całusa na powitanie. - Chyba nie wymęczyły Was za bardzo ? - Zapytał zwracając się do Zayna.
- Hahaha .- Bardzo śmieszne kochanie - klepnęłam go w ramię spoglądając na 1D. - Dobra, to wy się tutaj dogadujcie, a my pójdziemy do pokoju państwa Maslow. - Zobaczyłam że Cat spogląda na mnie pytająco. - Idziesz ? - Złapałam ją za rękę i udałyśmy się do pokoju na przeciwko. Cat ciągle była smutna. Zaproponowałam oglądanie telewizji. 
-Jakieś filmy na życzenie? 
- taa taa.. - machnęła leniwie ręką kładąc się na łóżku, na przeciw którego był telewizor.
-Hmm.. Co by tu... O !  może Harry Potter i Insygnia Śmierci ? - wzdychnęłam 
- Jak chcesz.. 
- Przecież nie lubisz Pottera ! 
Patrzyła się na ścianę z dziwnie poważną miną. Nagle zwróciła się do mnie i pobiegła do łazienki. 
Strasznie się o nią martwiłam. Wymiotowała ze stresu. Ciągle Myśli o Damianie . Musiał się pojawić akurat teraz ? Gdzie był kiedy płakała tygodniami ?!
- Cat, wszystko w porządku ?
- Tak - usłyszałam cichy głos.
- Mogę wejść? 
- Jasne.
Podałam jej butelkę wody którą wcześniej wzięłam z lodówki. 
- Wszystko okej? 
-Tak.. Tak.. - podniosła się z podłogi.
-Źle wyglądasz .
- Czyli jak zwykle - uśmiechnęła się lekko .
- Nie zalałaś formy przypadkiem ?
- Co ? Ocipiałaś. 
- No a skąd taka tego pewna jesteś?
- okej, Możemy zrobić test jutro. Chcesz? 
- Okej, okej . 
Wyszła z łazienki. 
- To idziesz na tego pottera? - wskoczyła na łóżko . 



***
Mrs. Schmidt . Mrs. Maslow

Hahaha, Łan Di . 
Myślę że przez to nie stracimy CZytelników ? :( 
Wiemy ze duża część Rushers nie przepada za nimi, my ich .. tolerujemy, nawet trochę lubimy ale za Directioners się nie uważamy :D

Nie wiem kiedy kolejna notka, pewnie w tygodniu, jestę chora i pewnie bedę miała wenę Twórczą. 
Masakra całą zime nawet kataru a jak w sobotę miałam wyjeżdżać <bo ferie> TO W CZWARTEK PRZEZIĘBIENIE :( Masakra :< (Mrs.Maslow)

NEW BLOG z imaginami <3 
Pisały : Mrs. Schmidt & Mrs. Maslow .

11 komentarzy:

  1. Ohooho 1D *.*
    i ich psychofaanki xDD
    haaha :D niee no faajny roozdział ;3 ... fajni 1D ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie ! 1D ! :O -.-" ech...Nie lubię ich nie pasują mi,ale ich psychofanki są psycho ! Ale rozdział no super jest :D widzisz! Rozumuję jeszcze o 23:00 !! To było dziwne ! W sensie moje słowa xD A rozdział jest wonderful :D czekam nn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i nie lubię 1D (lubię Zayna xD) ale rozdział mi się strasznie podoba i jest good! :D
    Czyżby Cat była w ciąży... teraz każdy może być podejrzany... nawet moja mama, nie ufaj nikomu!
    Nie tracisz fanów a coś ty xD Nie ma to jak żarcik z rana... wczoraj byłam tak padnięta ze nie byłam w stanie ani przeczytać ani skomentować.
    Jeeee wystraszyliśmy 1D! Teraz czas na Lady Gage!!!! :D Jak szaleć to szaleć :D
    Czekam na następny rozdziaaaaał :***
    (PS. Jak czytasz (jak ktoś to czyta xD) zapraszam do mnie na nowy rozdział!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger!!!! :D Aby dowiedzieć się więcej wpadaj do mnie.

      Usuń
  4. Rozdział genialny, je lubię i toleruję także 1D. Nie stracicie czytelniczek. hmmm z kim i w ogóle jest w ciąży Cat?????? CZEKAM NA NOWY! ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny jesteście wspaniałe ! Uwielbiam waszegoo bloga :D Jak dla mnie 1D są nawet, nawet. Nie jestem taka, żeby ich obrażać :) Czekam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam dalej bede czytac chociaz fanka 1D tez nie jestem, ale nie jestem tez jakas taka, zeby ich obrazac bo poprostu nic do nich nie mam. Czyzby Cat byla w ciazy?? Jesli tak to bylo by suuper! Byly by male Jamesiatka! ;p Fajnie by bylo!
    Nie martwcie sie, mysle ze nie stracicie czytelnikow tylko dlatego, ze w kilku rozdzialach pojawia sie 1D.
    Z niecierpliwoscia czekam na nn!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahahaha . Wee :) Małe Jamesiątka xD . Powiem wam że w następnej notce będzie ciekawie ale też dziwnie ;/ . Nie spodziewacie się tego co tam się stanie xD! . I'm psychofanka 1D ! Hahahah żartuje :) . Lubię ich <3
    Sorka że ich tam dałam ale nie miałam kogo .. bo Cody już był .. A Lady Gagi nie dam ;p
    Mrs . Schmidt

    OdpowiedzUsuń
  8. 1D?! i z czego ta radośc?! xDD znając mnie jakbym ich zobaczyła to był wyciągneła bazooke xD po czym zamkneła w piwnicy i żądała okupu od fanek xDD ja toleruje tylko MR Marchewke xD i jego gołębia Kevina xD taa wiem to bo spędziłam kiedyś 12 godz z directionerką ... akurat w rocznice 1D ... nie pytajcie xD uhuhuh Caat podejrzanie wyglądasz ... za podejrzanie ... czyżby? Mały Maslowek? awwww ^^ taki mały Pulpeciik *O* dobra bo się rozmarze xD czekam na nexxtaa :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana przeze mnie do The Versatile Blogger! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie no...Z wielką jestem fanką żeby opuścić tą stronę! Zresztą nawet fajna ich ta muza, ale 100xbardziej wolę btr. Mam pytanie. Czemu zrobiłaś Kendziowi taką krzywdę jak bezpłodność? Chyba, że massz świetny plan by się okazało, że Kend jest płodny a Iza w ciąży. ;D to by było zawodowe :) zapraszam do mnie na bloga chlopaki-z-btr.bloog.pl czekam na nn
    Majka

    OdpowiedzUsuń